ΠΗΓΗ!! http://www.ipaideia.gr/treis-elines-ekpaideutikoi-protoi-se-diethni-diagonismo-tis-microsoft-gia-kainotomes-idees.htm
Τρεις Ελληνες εκπαιδευτικοί, πρώτοι σε διεθνή διαγωνισμό της Microsoft για καινοτόμες ιδέεςΤρεις Έλληνες εκπαιδευτικοί βραβεύθηκαν στον διεθνή διαγωνισμό MIXathon Challenge της Microsoft για τις καινοτόμες ιδέες τους, οι οποίες έχουν συμβάλει στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των νέων.
Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του παγκοσμίου προγράμματος Microsoft Partners in Learning. Μέσα από την ιστοσελίδα του διαγωνισμού, ενημερώθηκαν περισσότεροι από 40.000 εκπαιδευτικοί σε 32 ευρωπαϊκές χώρες, 150 συμμετέχοντες έφτασαν στο τελικό, ενώ αναδείχθηκαν 54 νικητές από 18 χώρες, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα.
1ο Βραβείο
Ο Δημήτρης Αίσωπος, ειδικός παιδαγωγός στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Βόλου, κέρδισε την πρώτη θέση για τη συμμετοχή του με τίτλο «Ψηφιακή αφήγηση ιστοριών-Κοινωνικές ιστορίες», μέσα από την οποία περιγράφει μια ειδική θεραπευτική μέθοδο βελτίωσης των κοινωνικών δεξιοτήτων για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.
2ο Βραβείο
Ο Βασίλης Βαρβαρήγος, εκπαιδευτικός στα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου, κέρδισε τη δεύτερη θέση, με τη συμμετοχή του, στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας της Β' Λυκείου, με τίτλο AIDS_for_MIXathon, η οποία έχει ως αντικείμενο την ασθένεια του AIDS και τον ιό που προκαλεί τον HIV.
3ο Βραβείο
Ο Γιάννης Σουδίας, στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας, κατέκτησε την τρίτη θέση με το καινοτόμο μάθημα «Εισαγωγή στα κλάσματα», στόχος του οποίου είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν, μέσα από απλά παραδείγματα, τα κλάσματα.
Η εργασία του Δημήτρη Αίσωπου βραβεύτηκε και στην ειδική κατηγορία για την «Ειδική Εκπαίδευση». Το βραβείο του θα παραλάβει από τον χορηγό του διαγωνισμού σε αυτήν την κατηγορία, την ελληνική νεοφυή εταιρεία Kinems, η οποία, με τη βοήθεια της κάμερας Microsoft Kinect, έχει δημιουργήσει μια μέθοδο μάθησης με βάση το παιχνίδι, για παιδιά με πολλαπλές μαθησιακές δυσκολίες.
Οι τρεις νικητές θα συμμετάσχουν στην εκδήλωση εκπαιδευτικών Global Educator Exchange, η οποία θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2016 στη Βουδαπέστη.
......................
Συγχαρητήρια...
Για κάτι που έχασα... στην αντιγραφή, κοιτάτε, αν θέλετε στην πηγή...
Lamprini T.
Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του παγκοσμίου προγράμματος Microsoft Partners in Learning. Μέσα από την ιστοσελίδα του διαγωνισμού, ενημερώθηκαν περισσότεροι από 40.000 εκπαιδευτικοί σε 32 ευρωπαϊκές χώρες, 150 συμμετέχοντες έφτασαν στο τελικό, ενώ αναδείχθηκαν 54 νικητές από 18 χώρες, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα.
1ο Βραβείο
Ο Δημήτρης Αίσωπος, ειδικός παιδαγωγός στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Βόλου, κέρδισε την πρώτη θέση για τη συμμετοχή του με τίτλο «Ψηφιακή αφήγηση ιστοριών-Κοινωνικές ιστορίες», μέσα από την οποία περιγράφει μια ειδική θεραπευτική μέθοδο βελτίωσης των κοινωνικών δεξιοτήτων για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.
2ο Βραβείο
Ο Βασίλης Βαρβαρήγος, εκπαιδευτικός στα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου, κέρδισε τη δεύτερη θέση, με τη συμμετοχή του, στο πλαίσιο της ερευνητικής εργασίας της Β' Λυκείου, με τίτλο AIDS_for_MIXathon, η οποία έχει ως αντικείμενο την ασθένεια του AIDS και τον ιό που προκαλεί τον HIV.
3ο Βραβείο
Ο Γιάννης Σουδίας, στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας, κατέκτησε την τρίτη θέση με το καινοτόμο μάθημα «Εισαγωγή στα κλάσματα», στόχος του οποίου είναι να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν, μέσα από απλά παραδείγματα, τα κλάσματα.
Η εργασία του Δημήτρη Αίσωπου βραβεύτηκε και στην ειδική κατηγορία για την «Ειδική Εκπαίδευση». Το βραβείο του θα παραλάβει από τον χορηγό του διαγωνισμού σε αυτήν την κατηγορία, την ελληνική νεοφυή εταιρεία Kinems, η οποία, με τη βοήθεια της κάμερας Microsoft Kinect, έχει δημιουργήσει μια μέθοδο μάθησης με βάση το παιχνίδι, για παιδιά με πολλαπλές μαθησιακές δυσκολίες.
Οι τρεις νικητές θα συμμετάσχουν στην εκδήλωση εκπαιδευτικών Global Educator Exchange, η οποία θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2016 στη Βουδαπέστη.
......................
Συγχαρητήρια...
Για κάτι που έχασα... στην αντιγραφή, κοιτάτε, αν θέλετε στην πηγή...
Lamprini T.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου