Σάββατο, 20 Μαΐου 2017

το γυμνάσιο Φυλής. Θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στους παγκόσμιους αγώνες STEM



Στην «κορυφή» της Ελλάδας το γυμνάσιο Φυλής. Θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στους παγκόσμιους αγώνες STEM
Πλώρη» για το το Αμπού Ντάμπι και τους παγκόσμιους αγώνες διαγωνισμού STEM βάζει το γυμνάσιο Φυλής, ύστερα από τη νίκη στον πανελλήνιο διαγωνισμό Land Rover 4×4 in Schools, που διεξήχθησαν 5 με 7 Μαΐου, στο Εμπορικό Κέντρο The Mall Athens. Πρόκειται για τη 2η πανελλήνια διάκριση που κατακτά, μέσα σε ένα μήνα, το γυμνάσιο Φυλής, κάνοντας εξαιρετικά υπερήφανους μαθητές και καθηγητές.



Τα παιδιά κατασκεύασαν ένα χειροποίητο 4×4 όχημα με ανακυκλώσιμα υλικά και όλα τα ηλεκτρικά του μέρη αυτόματα αφού πρώτα το σχεδίασαν τρισδιάστατα στον υπολογιστή. Το όχημα διαθέτει αυτόματα φώτα όταν ο φωτισμός πέφτει κάτω από 25lux και ανάβει μπλε led όταν παίρνει κλίση μεγαλύτερη από 25ο. Υπάρχει η δυνατότητα αναρρίχησης σε βράχια, τρέξιμο σε χιόνια, σε λακούβες με νερά και ανεβαίνει σε οποιοδήποτε ανηφορικό εμπόδιο. Έφτιαξαν 3 διαφορετικά αμαξώματα μέχρι να κατασκευάσουν το τελικό που τηρούσε όλες τις τεχνικές προδιαγραφές.

  Η ομάδα των μαθητών από το γυμνάσιο Φυλής κατέκτησε συνολικά 5 βραβεία (καλύτερου εκθεσιακού περιπτέρου, καλύτερης ομάδας δημόσιου σχολείου, καλύτερης ομάδας γυμνασίου, καλύτερης φωτογραφίας ομάδας και νικήτριας ομάδας για παγκόσμιους αγώνες) και 2 έπαθλα (νικήτριας ομάδας, καλύτερου χρόνου πίστας αγώνων). Είχε προηγηθεί μια σκληρή εργασία πολλών μηνών από τους μαθητές και την καθηγήτριά τους, με συναντήσεις εκτός σχολικού ωραρίου, ακόμα και καθημερινά τους τελευταίους μήνες.

Οι μαθητές που διακρίθηκαν είναι:
 1) Σεβασλίδης Βασίλης, μαθητής της Γ’ Γυμνασίου
2) Μαγγανάς Σταύρος, μαθητής της Α’ Γυμνασίου
3) Μπανανά Χαρά, μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου
4) Λιούκας Ευάγγελος, μαθητής της Γ’ Γυμνασίου και
 5) Μπουραΐμης Παναγιώτης, μαθητής της Α’ Γυμνασίου
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βαρδαλάχου Ευαγγελία, διευθύντρια

 Αξίζει να σημειωθεί, ότι η ελληνική αποστολή στους παγκόσμιους αγώνες 2017 θα αποτελείται από τις 2 νικήτριες ομάδες: τους μαθητές του λυκείου της σχολής Μωραΐτη και του Γυμνασίου Φυλής. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό διαγωνισμό που συμμετέχουν γυμνάσια και λύκεια (δημόσια και ιδιωτικά από όλη την Ελλάδα), φροντιστήρια και ομάδες φοιτητών.  Να υπενθυμίσουμε, επίσης, ότι για το Γυμνάσιο Φυλής είναι η 2η Πανελλήνια Διάκριση σε διαγωνισμό STEM. H συγκεκριμένη ομάδα μαθητών πριν ένα μήνα, στις 9 Απριλίου διακρίθηκε  στο «Φεστιβάλ Βιωματικών Δράσεων για μαθητές Γυμνασίου» όπου κέρδισαν ένα τρισδιάστατο εκτυπωτή και ένα πενταήμερο ταξίδι στο Θερινό σχολείο Φυσικής στην Κεφαλλονιά.


ο «ευχαριστώ» της δασκάλας τους, διευθύντριας στο γυμνάσιο Φυλής Ευαγγελίας Βαρδαλάχου  «Συγχαρητήρια στα παιδιά μου, εύχομαι κάθε επιτυχία και πρόοδο στη ζωή τους. Εργαστήκαμε πολύ σκληρά ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες, μέρα-νύχτα για να είναι όλα τέλεια. Ευχαριστώ τους μαθητές μου για τις όμορφες στιγμές που περάσαμε σε όλη την πορεία καθώς και τις οικογένειές τους για τη στήριξή τους. Το έπαθλο είναι πολύ βαρύ στις πλάτες μας, πρέπει να εκπροσωπήσουμε επάξια την ελληνική σημαία στο Abu Dhabi. Ο αγώνας συνεχίζεται και το καλοκαίρι, με εντατικούς ρυθμούς γιατί εκτός των άλλων που πρέπει να ετοιμάσουμε, τα παιδιά πρέπει να μάθουν όλη την ορολογία στις τεχνολογίες συστημάτων 4×4 στην Αγγλική γλώσσα. Μετά από πολλούς μήνες κούρασης, το έπαθλο για μένα είναι ότι τα παιδιά με φωνάζουν «μαμά». Σας αγαπώ και σας πιστεύω ότι θα φέρετε παγκόσμια διάκριση για την Ελλάδα στο χώρο της Τεχνολογίας». Η άποψη των μαθητών για το συγκεκριμένο διαγωνισμό  Τα οφέλη από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό «LAND ROVER – 4×4 in schools» είναι πολλαπλά:  

 Απόκτηση γνώσεων φυσικής (ενέργεια, ηλεκτρισμός, ηλεκτρομαγνητικά κύματα, ροπή, σημεία τριβής κ.λ.π.)
  Απόκτηση γνώσεων στα μαθηματικά και κυρίως στη γεωμετρία (μέτρηση διαστάσεων οχήματος, μέτρηση γωνιών κ.λ.π.)
  Ανάπτυξη δεξιοτήτων μηχανικής (κατανόηση λειτουργίας μηχανής, συστήματος μετάδοσης κίνησης, συστήματος τηλεχειρισμού, ηλεκτρικού συστήματος,συστήματος ανάρτησης και επιλογή τροχών).  
 Ανάπτυξη δεξιοτήτων πληροφορικής (σχεδίαση 3-D γραφικών στο Solidworks, σχεδίαση site σε πλατφόρμα Joomla, δημιουργία προφίλ σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία προφορικής παρουσίασης σε Powerpoint, αναζήτηση και εύρεση πληροφοριών από το Internet, άριστη εκμάθηση του Word).
 Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων: συνεργασία, υπευθυνότητα, σεβασμός στη γνώμη όλων των μελών, ομαδικότητα, αποτελεσματικότητα και αλληλοβοήθεια.
    Κατασκευή ενός πρωτότυπου αμαξώματος με ανακυκλώσιμα υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον.      Δεξιότητες ζωής: δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων, βιώσαμε τις εκφράσεις «όποιος βιάζεται σκοντάφτει», «κάθε εμπόδιο για καλό» και «τα αγαθά κόποις κτώνται», μάθαμε μέσα από τα λάθη μας, αντιληφθήκαμε ότι χωρίς οργάνωση, πρόγραμμα και πειθαρχία δεν πετυχαίνουμε τους στόχους μας.
   Δυνατοί δεσμοί φιλίας στην ομάδα. Μέσα από την ομαδική δουλειά μάθαμε καλύτερα ο ένας τον άλλον, τις συνήθειες του καθενός, φάγαμε παρέα, γελάσαμε και μοιραστήκαμε ανησυχίες.


http://doxthi.gr/45923/stin-koryfi-tis-elladas-to-gymnasio-fylis-tha-ekprosopisi-ti-chora-mas-stous-pagkosmious-agones-stem/


..............

Τα ταλέντα μας... και τι τα κάνουμε;...

Lamprini T.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...